Kolor tematem majowego numeru „Vogue Polska”

Malownicze krajobrazy Capri oraz niezwykły obraz stworzony przez Agatę Bogacką – w majowym numerze „Vogue Polska” z trzema okładkami do wyboru analizujemy sposób, w jaki moda operuje kolorem. Barwa ma dziś większą moc niż krzykliwe logo.

„Każda fanka mody jest w stanie wskazać zieleń Bottegi czy pomarańcz Hermèsa wśród tysięcy podobnych barw. Na wybiegach króluje trend dopamine dressing. Dziś przy projektowaniu ubrań coraz częściej pod uwagę bierze się czynnik psychologiczny. Pogoń za endorfinami jest silniejsza niż myślenie o wygodzie i elegancji. Kolor staje się kluczowym narzędziem w rękach domów mody” – pisze we wstępniaku do nowego numeru „Vogue Polska” redaktorka naczelna Ina Lekiewicz Levy. W majowym wydaniu naszego magazynu, który dostępny jest w sprzedaży z trzema okładkami do wyboru, analizujemy sposób, w jaki świat mody operuje kolorem. W sesjach zdjęciowych prezentujemy nieoczywiste połączenia barw. Szukamy też przepisu na najgorętszy odcień sezonu, czyli „digitalową lawendę”, która przewija się w najpopularniejszych serialach ostatnich miesięcy.

Aby stworzyć dwie z trzech okładek majowego wydania „Vogue Polska”, przenieśliśmy się na pełne nasyconych odcieni Capri, gdzie zasmakowaliśmy pierwszych gorących promieni słońca. Do współpracy przy trzeciej, kolekcjonerskiej okładce magazynu zaprosiliśmy natomiast artystkę Agatę Bogacką: – W końcu zrozumiałam, że ten gradient, powolne przechodzenie koloru w kolor jest treścią samą w sobie – mówi malarka o swojej twórczości w rozmowie z Aleksandrem Hudzikiem. Powstałe od 2016 roku 103 prace jednej z najciekawszych polskich malarek XXI wieku będzie można podziwiać w albumie „Agata Bogacka”.

POBIERZ INFORMACJĘ PRASOWĄ