Piąte wydanie „Vogue Polska Living” już na rynku

W piątym numerze „Vogue Polska Living” oddajemy głos tricksterom, czyli ekspertom od ciągłego przeobrażania się, łamania zasad i grania ambiwalencjami. Zmiana jest żywiołem zarówno nowego it-boya architektury Fabrizia Casiraghiego, jak i wydobytej z zapomnienia twórczości Julii Keilowej. Potrzeba zmiany zapoczątkowała również nową falę kanadyjskiego designu, renesans sztuki stołu oraz wykreowała najważniejsze trendy i tendencje nadchodzących sezonów. Antropolodzy opisują tricksterów jako specjalistów od tworzenia nowych światów. Ich anarchiczne działania niosą ze sobą moc rewitalizacji kultury, a szelmowska gra z przyjętymi normami pozwala zobaczyć to, co przezroczyste i niedostrzegalne. „Kwestionowanie twórczych paradygmatów, zabawa cytatami i próba odświeżenia klasyki to motywy, które powracają na kolejnych stronach tego numeru »Vogue Polska Living«” – pisze we wstępniaku Hanna Rydlewska, redaktorka prowadząca specjalnego wydania magazynu poświęconego designowi.

Niebieski zdominował kolekcje na sezon wiosna-lato 2024. A polski projektant Jan Chodorowicz miesza inspiracje niebieskimi garniturami dyplomatów z indygo kowbojskiego denimu. O karierze projektanta, jego najnowszej kolekcji i planach na przyszłość rozmawia z nim Kamila Wagner. „Wydaje się wręcz nierealne, jaki kapitał symboliczny i rynkowy potencjał wypracował w dwa lata samotnej pracy po godzinach. Dla jego potencjalnych partnerów to informacja o jego determinacji i sprawności w budowaniu kodów marki oraz logistyczno-produkcyjnym know-how” – pisze redaktorka mody.

POBIERZ INFORMACJĘ PRASOWĄ